2013. 05. 06.

Murk. Chapter: 9

9. fejezet. Have a nice day, big love, jó olvasást!Xx



Bent a fürdőben vettünk jegyeket, s bementünk az öltözőkbe. Levettük a ruhánkat  betettük a cuccunkat a kis szekrénybe, de előtte kivettük a törülközőnket, s a papucsunkat, majd kimentünk az öltözőből, ahol a fiúk már vártak.

- Szent szar. Jóféle! - Markolt bele Conor a fenekembe, amitől egy kicsit felsikítottam. 

- Hejj! - Szóltam rá. - Nem a tiéd!

- Na ja... Harryé mi? - Nevetett Anne.

Megforgattam a szemeimet, s indultunk ki. Kint van kettő forró medence, ami télen fel van engedve. Egy 160 centis és egy méteres. Mi a nagyobbiknál döntöttünk, s kiültünk a lépcsőre, így félig meddig a medencébe voltunk, s beszélgettünk.

- Bombaaaaaaa! - Ordibált egy fiú a haverjaival, s neki futásból beleugrottak a vízbe.

A nagy testektől a víz "robbant" egyet, s a víz durranásnak egy jókora tartalma ránk esett. Tátott szájjal néztük magunkat. Nem akartam volna a hajam bevizezni.

- Seggfejek! - Álltam fel.

- Lehetnétek tekintettel másokra is. - Állt fel Anne és Ellie.

Conorék csak nevettek, majd követtek minket. Átmentünk az egy méteres medencébe. Kicsavartam a hajamból a vizet, s a melltartómat összeszorítottam, így kicsavarva abból is a vizet.

- Ilyen seggfejeket! - Ismételte meg a mozdulataimat Ellie.

Èn a hasamra feküdtem, s úgy pihentem a lépcsőn, miközben a vízen lévő virágokkal kezdtem játszadozni, amit a mellettünk lévő kis gyerekek hoztak be a vízbe. Szinte útként vezettek el a rózsaszín kis virágok a játszadozó gyerekekig. Száz virág is díszíthette a hold világította vizet. Nagyon szép volt.

- Igen, szóval seggfej vagyok?! - Hallottam mély, rekedtes hangot a vállam mögött.

Hátamat kényeztetni kezdte, s magam elé nézve láttam az árnyékból  hogy Harry az. Elmosolyodtam tanulmányozásomon. Fekvő támasz helyzetbe helyezkedett el felettem, amitől izmai megfeszültek. Hátamon nyálas puszikat hagyott, majd óriási kezével gyengéden maga felé fordított.

- Szia, Hope! - Súrolta ajkai az enyémet.

Örömmel viszonoztam szerelmes gesztusát. Kezeimmel beletúrtam vizes hajába, miközben ő derekamra fonta a kezét.

- Mit keresel itt? - Mosolyogtam, miközben izmos mellkasa vonalait kezdtem körberajzolni.

- Köszi! Én is örülök neked.

Egy pillanatra abbahagytam a testrésze birizgálását, majd felnéztem rá. Örülök neki, csak nem is gondoltam volna, hogy pont itt van. Arra gondoltam hogy a kocsmában issza le magát a haverjaival, mint ahogy szólnak a pletykák.

- Nem arról van szó. Csak meglepett. - Mosolyogtam, s letámadtam telt, rózsaszín ajkait.

- Pár haverral jöttem el. Akartalak téged is hívni de nem vetted fel a telefont. - Mondta két csók között.

- Jajj, fújj már haver! Ne itt smároljatok már! Rontjátok a hírnevemet! - Locsolt le minket Conor, ezzel megszakítva a csókot.

Harry felnevetett. Mióta barátok Harryvel, vagy legalább is mióta ismerik egymást?! Szóval ezért nem volt Conornak baja Harryvel?! Vagy Steve féltékeny, hogy Conorral haverok, és velem is jár?! Ismét olyan kérdések, amikre nem kapok választ.

- Milyen hírnevedet? - Néztem rá, mire elnevette magát a társaságunk.

- Ne nyafizz haver! Neked is lesz egyszer egy szép barátnőd! - Locsolt vissza Harry.

Conor vissza, majd Harry is persze nevetve. Egy idő után Conor megunta, s letámadta Harryt, s így mind a ketten a víz alá kerültek. Harry hagyta magát  Conor sem volt gyenge, de Harry négyszer olyan erős volt. Amint feljöttek a víz felszínére, nevettek. Harry oldalba lökte Conort, ezzel az előbb említett személy a víz alá került. Felnevettem Harry laza mozdulatain. A térdig érő világos fekete nadrágja tökéletesen állt rajta. Conor feljött a víz alól, s szaporán kapkodta a levegőt, miközben nevetett. A barátom egy laza mozdulattal elém úszott, s többször is végigmért. Már nem feküdtem, ha nem ültem, hogy a köldököm éppen kilátszott.

- Haver! - Intett Harrynek tizenhárom ezek szerint haverja, miközben egymást nevetve lökték be a vízbe.

- Mindjárt jövök. - Nyomott egy puszit az ajkaimra.

- Jó, addig elmegyünk kajáért! - Mosolyogtam, majd elmentünk a saját dolgainkra.

Harry szemszöge:

Odaúsztam a haverjaimhoz, miközben ők leültek a lépcsőre.

- Na? - Néztem rájuk.

- Az ki? - Intett Logan az éppenséggel eltávolodó szépségre. - Az az a Hope?

- Nem az, ha nem ő. És igen ő az. - Mosolyogtam büszkén.

- ... Jó segge van. Irigylem. - Nézett rá Molly.

Molly Ben barátnője. Eléggé maguknak valóak, de igazából jó fejek. Ha bármibe jobb valaki, mint ők, igyekeznek bosszút állni rajta, feltéve ha nem a banda tagjáról van szó. Meglepett Molly véleménye Hoperól. Nem akart volna senkit sem elismerni. Mollynak sose volt valami jó segge, de Bennek megfelel.

- Jó csaj. - Mosolygott Austin, mire Holly "durcásan" rácsapott a mellkasára.

Felnevettünk.

- És még ma be is akarod mutatni? - Nézett rám James.

- Ha akarjátok...

- Klassz, hogy végre van egy olyan barátnőd, akivel nem a szex miatt vagy vele. - Mosolygott Rebecca.

Rebinek mindig pozitív hozzáállása volt mindenhez. Ezt szerette meg legjobban benne Max. Hasonló volt belsőből Hopera. Kis ártatlan aranyos lány.

- Hopenak jó segge van. - Állapította meg Nick. - És nagy mellei.

- Hé! - Néztem rá idegesen.

Felnevetett, de én egyáltalán nem találtam viccesnek. Azt még csak elnéztem, hogy a seggét nézik, de a mellekről le lehet szállni.

- Akkor idehozod? - Nézett rám Gabe.

Aprót bólintottam, majd kiszálltam a medencéből. Nadrágomból kifolyt a víz, így màr csöpögött. A büféhez kezdtem utána menni. Már az utolsó falatokat ette a sült krumplijából.

- Jössz? - Nyújtottam felé mosolyogva a kezemet.

Bólintott, majd bekapta az utolsó falatot is. Kifizettem neki, amit ellenzett de nem érdekelt, majd összekulcsolt kézzel mentünk vissza a medencéhez.

- Nem fázol? - Kérdeztem aggódva.

Mosolyogva megrázta a fejét. Teste forró volt; a medence vize felmelegítette. Nagyon jól nézett ki. Nagy mellek, csinos fenék, homokóra alak, kék, fekete csipkékkel díszített fürdő ruha, pont jó combok... Szent szar...

Beszálltunk a vízbe, ahol már minket kezdtek nézni. Hope talán egy nagyon kicsit félt. Gondolom azt hiszi, hogy olyanok lesznek vele, mint amilyen én voltam elsőnek. De nem. Ez teljesen más.

- Szia! - Köszöntek egyesével.

- Ben, Molly, Holly, Austin, George, Logan, Joe, James, Nick, Gabe, Mason, Max, és Rebecca. - Mutattam végig a barátaimon. - Ő itt Hope.

- Szia Hope! Sokat hallottunk már rólad. - Kacsintott Max.

Még sosem pirultam el, de most megtettem. Érdekes érzés volt.

- Sziasztok! - Mosolygott kedvesen a barátnőm. vagyis remélem, hogy már az.

Sokat kérdezősködtek róla. Nick folyton rajta tartotta a szemeit, amitől kezdtem ideges lenni. Még nem féltettem lányt ennyire Nicktől. Úgy voltam vele hogy felőlem tapizza le, kit érdekel. De Hopehoz ha hozzá mer érni, megölöm.

Izmaimat próbáltam féken tartani, de nem jártam sikerrel. Állkapcsaim  s karomon az izom megfeszült. Hope értetlenkedve nézett rám, míg a többiek hallgatták mit mesél Mason.

- Minden rendben? - Nyomott egy puszit az arcomra.

Ez kicsit megnyugtatott, de amint elhajolt tőlem ismét feszes lettem. Fogta az adást, s gyengéden hozzámbújt, mire úgy döntöttem, hogy megyünk vissza Ellieékhez.

Elköszöntünk már a barátainktól  majd mentünk át hozzájuk. Steve egyből elment. A múltkori verésem miatt még mindig félhet tőlem. Egy szemétláda tetű seggfej. Semmi jót nem tudok róla mondani. És a legnagyobb baj, hogy szinte minden nap Hope közelébe van.

A szépségesen gyönyörű barátnőm leült a lépcsőre rózsaszín virágok közé. Kezdődött elölről a virágos szituáció. Egy kis növényt a köldökébe helyeztem, s elmosolyodtam. Halkan felkuncogott mikor puha puszikkal hintettem be selymes, s puha bőrét. Szemem sarkából láttam, ahogyan a mellettünk lévő Ellie, Anne, Jessie, Moa, és Emily mosolyog. De Rebecca is.

- Még mindig gyönyörű, s még mindig egy istennő vagy. - Mosolyogtam.

Halványan elpirult, amin felnevettem.

- Ma nálam alszol? - Kérdeztem.

- Nincs nálam a macim, és az valós cuccom.

- Adok egy pólót majd, és hazaviszlek a macidért. De ha neked úgy jobb akkor nálad is aludhatunk.

- Nálam nem jó. Bella mindig át jön hozzám hatkor. De ha már hazamegyünk, akkor pizsamát is viszek.

- Oké, akkor innen majd hozzátok, utána nálam. - Nyomtam egy puszit a hasára.

Dóri.Styles

2 megjegyzés :

  1. Juuuuj!Dorothy, drágaságom! Ez fantasztikus!
    Lesz szex? Remélem! Nagyon nagyon remélem! Én tudtam, hogy Stevevel lesz valami, és ez még nem minden! Mármint gondolom:)
    Egy kérésem lenne: Legyen szex:$$$$
    Sajnálom, a kommentem most nagyon rövid, de mennem kell:)Siess a kövivel drága! És... Laters, baby:*

    AnnaXx

    VálaszTörlés
  2. <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    VálaszTörlés