2013. 05. 03.

Murk. Chapter: 4

Hello guys! Xx
A 4. fejezet is itt lenne. Kicsit rövidebb lett, de remélem megfelel mindenkinek, vagy legalább az emberek többségének. Jó hír: apukám Franciaorszàgból jön haza, így gèpről is tudok egy hétig lenni. Have a nice day, jó olvasást! Xx



A cicámmal jàtszadoztam, miközben a mai randira gondoltam. Ha anyànak annyira tetszik Harry, miért nem jàr ő vele?!

- El kell mennem itthonról! - Kaptam fel hirtelen a fejem.

A lányok értetlenkedve néztek ràm, de amikor ajtónyitódást hallottak lentről, megértettek.

Gyorsan pár vékony plédet összekötöttem, s az àgy làbàhoz kötöttem azokat. Párszor meghúztam, hogy biztonsàgos-e, de tökéletesen nem volt az. Nem számított.

- Mit csinàlsz? - Ràncolta a szemöldökét Anne.

A plédeket kilógattam a nyitott ablakon, majd kimásztam rajta.

- Jösztök? - Kérdeztem.

Bizonytalanul bólintottak, majd követtek engem. Óvatosan kimàsztunk, de Ellie megcsúszott, s sikeresen ránk esett. Halkan felsikítottunk, s az ablakban figyelő anyumra néztünk.

- Gyorsan! Bukjatok le! - Nyomtam le őket a fejüknèl fogva.

A hàtsó kertbe kúsztam, majd megkerestem a nagy kutyàm, Egér pórázát. Azt gyorsan ràtettem, úgy kúsztunk vissza a lànyokhoz.

- Menjünk el Conorhoz! - Súgtam.

Bólintottak. Kimásztunk a kicsi kerítésen, majd rohanni kezdtünk az előbb említett fiúhoz.

- Hope! - Hallottam meg anya hangjàt utànunk kiabàlni.

Èn reflekszből nekihúzódtam egy fànak, s a lànyokat is húztam magammal. Mind a hárman kapkodva vettük a levegőt. Egèr csak ülve lihegett. Csak az utca végéig jutottunk el, de már ki voltunk fàradva. Egyikünk se volt valami magas, s nem voltak nagy làbaink. Piciket léptünk, s így hamar elfàradtunk.

Amikor màr nem hallottuk anya hangjàt, tovàbb indultunk, màr sétàlva. Sikeresen megúsztuk, vagy is remélem. Ha Harry nem fog ezek után békén hagyni, én felakasztom magam.

***

- Ez izgalmas volt! - Nevetett Anne.

- Szerintem életveszélyes. Ezek után csak még jobban fogja követelni Hopeot. Szàmàra ez egy izgalmas fogócska volt, és az csak ráadás, hogy ti is benne voltatok. - Vette a kezébe az edző táskájàt Conor.

Steve és Conor ültek elől, mi hàrman lànyok pedig hàtul, úgy indultunk az edzőterembe.

Talán igaza volt Conornak. Ha ott maradtam volna, s megmondtam volna Harrynek, hogy nem akarok tőle semmit, leszállt volna rólam. Vagy nem?! De hogy szàllt volna! Csak jobban felhívtam volna magamra a figyelmet, màr ha lehet még ennél jobban.


***

Az edzőterem tele volt, főleg fiúkkal. Amint beléptünk minden szempàr rànkszegeződött. Egy rossznak kinéző fiúcsapat bàmult engem nagyon.

A fiúk elmentek öltözni, mìg mi a lànyokkal elmentünk venni egy-egy eper shaket a büfébe. Finom volt. Rég ittam màr ilyen finomat. Visszamentünk a nagy edzőterembe, ahol a fiúk màr félmeztelenül vàrtak minket.

- Arra gondoltunk, hogy segìtethetnétek egy kicsit edzeni! - Karolta àt Ellie, s az én vàllamat Steve.

- Màrmint? - Néztünk rà egyszerre.

- Például veletek súlyzóznànk, amikor felüléseket csinàlunk ràültök a làbunkra, vagy amikor fekvőtámaszokat alànk feküdnètek! - Kacsintott Conor.

A lànyokkal egymàsra néztünk, majd felnevettünk. Ezt beleegyezésnek vették.

- Oké, kezdjük a felülèssel. - Vigyorogtak.

Lefeküdtek egy-egy szőnyegre, s kinyujtottàk a làbukat. Mi ràültünk a làbszàraikra, majd szàmolni kezdtük. Versenyt tartottak, hogy ki tud többet.

-1...2...3...4..- Kezdtem el nevetve szàmolni Conorét.

Ed szemszöge:

- Nem az az a csaj, akiről Harry mesélt? - Kérdeztem Tomtól.

- De, haver. Vilàgító kék szemek, hosszú szőkés haj, szexy test. Ez lesz az!

- Júj! Szerinted mit szólna Harry, ha megtudná, hogy most mit csinàl?

- Hàt. Derítsük ki! - Tàrcsászta Harry számàt.

Felnevettünk, s Ashleyvel együtt a telefonhoz hajoltunk.

- Szia, Harry! Csak annyit akarunk, hogy Hope itt van az edzőterembe, és nagyon jól szórakozik Eddel! Hallgasd csak! - Nevetett Tom, majd Ashleyhez tartotta a telefont, aki elkezdett nyögdécselni, s nyöszörögte a nevemet.

- Mi a faszom van?! Nem is olyan, mint Hope hangja,

- Küldjek képet?! - Kérdezem, mire kinyomta.

Felnevettünk.

- Most ideje, hogy az igazi Hopenak is bedobjam magam! - Kacsintottam, majd a szép làny felé igyekeztem.

Valamin nevettek,miközben epershaket ittak az asztalnàl. Harrynek igaza volt; nagyon szexy lány. Nem csodàlom, hogy úgy rà van kattanva.

- Helló gyönyörűm! - Huppantam le mellé, majd átkaroltam.

Èrtetlen tekintettel nézett rám, s lassan arrébb csúszott. Èn persze utàna, majd szorosan öleltem magamhoz, hogy ne tudjon elmenekülni.

- Engedj... El! - Próbàlt ellökni magától.

Felnevettem.

- Harcias vagy. Harry jól mondta! - Kacsintottam.

Hope szemszöge:

Rám minden idióta rám van kattanva?! Már ez a fiú is itt mellettem. Izmos, tetovàlt karjai voltak, de nem hatott meg. Izzadt volt, s büdös.

- Gyere! - Ràngatott fel eddigi helyemről, majd befogta a szàmat, hogy ne tudjak sikítani.

Ekkor kintről hangos fékcsikorgàs hallatszódott egy fekete bmw x6-ostól. A kocsi maga félelmetesen nézett ki. Mindenki kinézett a hosszú üvegajtón, köztük én is. Harry szàllt ki belőle, s akkor màr nem.tudtam, hogy Harrytől, vagy a rablómtól féljek jobban.

Dóri.Styles

5 megjegyzés :

  1. Első komizóóó :D
    Nagyon nagyoon jóóó lett *-*
    És örülök a hírnek :) *-*

    VálaszTörlés
  2. Nah:D megint lemaradtam az elso komirol:D nem.baj:) juuuj kivancsi leszek.hog y mi.lesz:) Remelem Harry meg fogja menteni Hopeot, hiszen belehalna ha valaki bantana;) Ez az Ed...-.- no meg Ashley, es az a Tom gyerek vagy mi a neve... No komment... Mindenesetre Hope elete Harry kezeben:) vagyis remelem hogy Hazza ezt tudja is;) amugy azon.sokat nevettem.amikor Hope.meglogott a randi elol:D vicces volt:) siess a kovivel, draga:*

    AnnaXx

    AnnaXx

    VálaszTörlés
  3. Ügyes!:) Gratulálok!:)xx

    VálaszTörlés
  4. Wáááóóó,ez annyira izgalmas,totál be vagyok zsongva :$ Annyira átélem a történetet,teljesen magával ragad ♥ Harry vajon mit fog tenni ? ;) Gyorsan kövit *-* ~Dóri :)

    VálaszTörlés