2013. 05. 06.

Murk. Chapter: 10

Hello, guys!
Gyors voltam? Persze, hogy igen! Reméltem, hogy örülni fogtok neki. Ma még fog talán kikerülni egy rész, ha írtok hozzá véleményt, de nem az számít. Na mind egy! Have a nice day, big love, jó olvasást!Xx


Harry szemszöge:

Hope nagyon édes lány. Nicknek is feltűnt. Szemét tetű. Mindig azok a lányok kellenek neki, akikkel vagyok. De ha Hopehoz csak hozzá mer szólni, letépem a nyakát. Hope az enyém! El sem tudnám képzelni, hogy más fiú ölelje, csókolja, s kényeztesse. Nem fogom SOHA elengedni.

Állkapcsom, s izmaim megfeszültek, ami Hopenak is feltűnt. Értetlenkedve nézett rám, s elmosolyodott. Gondolta, hogy mi bajok van. Csak magam elé bámultam a szépséges barátnőm köldökében helyezkedő rózsaszín virágot.

- Megyünk át a jakuzziba? - Kulcsolta össze a kezét az enyémmel mosolyogva.

Bólintottam. Mind a ketten felálltunk, s a nem rég említett medence felé igyekeztünk.

A hó nagy szemekben szitált. A sötét eget világos csillagok díszítették. Szép volt, s az, hogy végre egy olyan lánnyal sétálok, akivel több is lehet, mint két nap, csak még szebbé tette ezt az érzést. Tisztában vagyok vele, hogy még most is fél tőlem. Ez mindig is benne lesz, még ha nem is tud róla. Ezt a homályt a kis érzékeny lelkéből lehetetlen lesz eltüntetnem..

Rebecca szemszöge:

- Szerintem aranyos ez a csaj. - Húzott a vállán Austin.

- Nem érdekel, nekem akkor sem jön be. Vagy is jó csaj, meg minden, de nem illik Harryhez. - Flegmázott James.

- Nekem nincs bajom vele. - Suttogta Molly.

Mindenkit meglepett a reakciója. Molly még Ben előtt járt pár napot Harryvel, s azóta se szeretett egy barátnőjét sem Harrynek. Mindig azt hittük, hogy féltékeny, de ezek szerint nem.

- De a seggét tényleg irigylem. - Tette hozzá.

- Nyugi, Bennek megfelel, és ez a lényeg. -Mondta Gabe, mire felnevettünk.


- Nekem tök szimpi. Aranyos és őszinte. Harrynek meg kell becsülnie őt, hisz nehezen fog még egy ilyen édes lányt találni, mint Hope. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én még sosem láttam ilyennek Harryt. Nem tudom, Hope mit váltott ki belőle, de én azóta csak kétszer láttam Harryt verekedni, mióta ismeri Hopeot. - Mosolygott Holly.

Igaza volt. Holly sosem volt oda nagyon Harryért. Vagyis sosem volt vele baja, de amikor Holly Austin barátnője lett, s bekerült a csapatba nem mindenkit engedett közel magához  köztük Harryt se. De kezd alakulni ez a kis ellentét.

- Ugyan! Nézzétek már milyen aranyosak! Ott ülnek a jakuzziba, csak ketten. Csókolóznak, ölelkeznek, nézik a csillagokat, locsolják egymást, és ki tudja, hogy mit csinálhatnak a víz alatt. Harryt sosem lehetett még így látni, de nekem tetszik ez az oldala. Még sosem szeretkezett, csak szexelt. A kettő nem ugyan az, és ha ma Hope nála alszik, szerintem meg lesz mind a kettőjüknek az első. - Mosolyogtam.

- Miből gondolod, hogy Hope szűz? - Nézett rám Max.

- Biztos, hogy az. A ribanc csajok, akik eddig jártak Harryvel, sosem féltek tőle. Emlékeztek hogy mi volt a bulin, amin találkoztak. No meg hogy elmenekült otthonról, csak hogy ne kelljen randiznia Hopenak Harryvel. Tuti, hogy szűz.

- Ebben van igazság. - Bólintott Nick.

Hope szemszöge:

- Nézd csak! - Bökött Harry az orrával az égre. - Az ott olyan, mint egy száj, aki arra vár, hogy megcsókolja egy szépségesen gyönyörű lány!

- Hol? - Ráncoltam a szemöldököm.

- Itt, butus! - Mutatott nevetve az ajkaira.

Szétnéztem, de nem láttam senkit. Értetlenkedve néztem Harryre, aki nevetett. Még mindig nem értem.

- Te, te butus! - Nevetett, majd szenvedélyesen megcsókolt. - Nagyon szeretek veled lenni.

- Èn is veled. -Nyomtam egy puszit az álla vonalaira.

- Hali! - Lépett be a vízbe hirtelen az egész bagázs.

Harry, s az én barátaim is. Harry idegesen felsóhajtott, majd a többiekre nézett, akik vigyorogva bámultak minket. Leszálltam Harry öléből, de visszahúzott. Nick ült mellettünk, szóval nem csodálom. Izmai feszesek voltak, s állkapcsa is megfeszült. Hatalmas kezével a derekamat ölelte szorosan, úgy nézte sötét tekintettel az elégedetten mosolygó Nicket.

- Mizu? - Vigyorgott az előbb említett személy, ezzel megtörve a csendet.

Minden lány a párja ölében ült, köztük Ellie is Conoréba. Mindig is több volt köztük, mint barátság, de mindig is azon voltak, hogy nem éreznek a másik iránt ennél többet. Ezek szerint igen.

Anne Logannal beszélgetett, s nevetgéltek. Csak elmosolyodtam. Harry még mindig Nickkel tartotta a szemkontaktus. De ránéztem, s abbahagyta. Állát vállamra támasztotta, majd egy kis idő után puszilgatni kezdte. A nyakamon lévő már halvány sebre rátért, s fogát kezdte rajta húzni. Halkan felszisszentem, de nem hagyta abba.

- Harry... - Suttogtam zihálva. - Ez fáj.

Nem törődött vele, csak a fogait a bőrömbe véste. Nagyon fájt, ez a szisszenésemen is lehetett hallani, de a jakuzzi vizének bugyogása elnyomta a hangomat.

- Harry! - Szóltam rá suttogva.

Fogait egyre mélyebben véste bele a bőrömbe, s éreztem, hogy már átlép rajta. Szinte már a húsomba éreztem fogait. Sírhatnékom volt. Rettenetes érzés volt. Próbáltam eltolni magamtól, leszállni az öléből, de nem sikerült. Óriási kezével féken tartott.

Harry szemszöge:

Nem szívesen csináltam ezt vele, de muszáj voltam. A másik lehetőség az hogy szétverem Nick képét. Egyre mélyebbre hatoltam fogammal, s amikor a vér ízét éreztem meg számban, kikelt magából.

- A rohadt életbe Harry! Nem fogod fel, hogy ez fáj?! - Állt fel, majd ki igyekezett a jakuzziból.

Kiszállt a lépcsőn, s a törülközőjét magára tekerve sietett be a benti részre, oda is gondolom az öltözőbe. Nyakából folyt a vér, s lila volt zöld foltokkal díszítve.

- Szent szar! Mi a fenét csináltál szegénnyel?! - Állt fel Rebecca, s sietni kezdett Hope után.

Letöröltem ajkaimról a vért, s Nick diadalmas nevetésére lettem figyelmes. Miatta van ez az egész. Ha ő nem száll rá a barátnőmre, nem történik ez meg.

Hirtelen elkaptam a torkát, s erősen szorítani kezdtem.

- Ha csak rá mersz nézni Hopera... Kiverem belőled az életet... Érted?! - Kiabáltam a végét.

Kitágult szemekkel bólogatott, s egy kis idő után ellöktem magamtól. Kiszálltam a medencéből, majd sétáltam be a benti részre. Elég sokan voltak, főleg lányok. Mindegyik megbámult, miközben a női rész előtt vártam Hopera. De nem jött.

- Rebecca! - Támadtam le egyből a lányt, amint kijött. - Hol van Hope?

- Behívtam hozzá egy orvost, szóval az öltözőben az orvosi résznél van. - Mondta.

- Minek orvos?!

- A harapásod a bőrén is átment. Könnyen elfertőződhet.

- És mikor jön ki?!

- Már... Készül... Haza... - Suttogta.

Tudta, hogy ettől dühbe fogok gurulni. Jól is tudta. Állkapcsom megfeszült, s kezemet ökölbe szorítottam. Nem foglalkozva semmivel, berontottam az ajtón, ahol szinte csak 19-25 éves korig voltak lányok. Mindenki fel ujjongott, amint beléptem. Sokan legyezni kezdték magukat, s voltak akik flakonokból vizet öntöttek kebleikre. Seggüket rázták felém, s az öltöző függönyének árnyékából látszott, ahogyan ledobja két lány a melltartóját, majd a bugyiját magáról. De nem hatott meg. Szemeimmel csak Hopeot kerestem. Össze vissza néztem, s a lányok azt hitték, hogy őket bámulom nagy izgalommal. De nem.

- Szia szépfiú! Mi járatban?! Csak egy szó, s tiéd vagyok! - Ilyenekkel közeledtek felém.

Páran kacsingattak, az ajkaikba haraptak, kinyomták a melleiket, míg szorosan mellém nem érkeztek.

Az egyik lány megfogta a kezemet, s a fenekére helyezte, s belemarkolt vele. A másik lány ugyan így csak a melleivel. Mind ez egy pillanat műve volt. Még tiltakozni sem tudtam. Szívesen elmentem volna, de az utamat állták.

- Lányok! Nekem barátnőm van! - Húztam vissza undorodva a kezemet.

- Csak... Lazíts... - Kacsintott egy szőke, erősen kisminkelt lány.

Kezemet beleakasztotta melltartójába, majd lehúzta magáról. A lányok ujjongani kezdtek, mikor fenekét az ágyékomhoz dörzsölte.

- Köszönöm, viszlát! - Lépett ki Hope mosolyogva az orvostól, de amint megpillantott egem, lefagyott arcáról a mosoly.

Gyorsan egy könnycsepp gördült le az arcán, majd elfutott.

- Fújj már! Hagyjatok! Ez undorító! Ribancok vagytok! És van barátnőm! - Kiabáltam, miközben undorodva eltoltam magamtól őket.

Kisiettem az öltözőből, ahol Hope éppenséggel a pénztárosnak adta oda a karóráját, s a kijárathoz siet. Tudta, hogy így nem mehetek utána. Egy utolsó pillantást vetett rám, miközben letörölte a könnyeit, majd elment...

Dóri.Styles

3 megjegyzés :

  1. Oh, baby*-*♥
    Na ezt ne! Azt a jelölést megértem, hogy Hazza félti Hopeot, de ne máár! Tök cukik együtt! és Hope elment?! Na neeee! Nagyon szépen kérlek, ne legyen ebből semmi olyan, ami nekem nem tetszik!:) De ugye lesz szex nemsokára? Megígérted, erre meg Harryre rámásznak a rib@ncok... Hát köszi, drága:I
    na szóval... anyával egyszerre szoktuk olvasni, és egyszerre sírjuk el magunkat!:) Üzeni, hogy imádja, és hogy puszi:*
    Én is ezt üzenem:3

    Laters, baby!:*

    AnnaXx

    VálaszTörlés
  2. Szia, kedves!:)
    Elsőnek is, nagyon tetszik a blogod!:) Remélem, hogy nem lesz semmi ebből a Hope-Harry félreértésből, hiszen nagyon nagyon édesek együtt!:) Eredetileg azért csináltam a bloggert magamnak, hogy tudjak a blogodhoz kommentálni, de utána eszembe jutott, hogy írok kritikát:) Szóval meg szeretnélek kérni rá, hogy tedd ki nekem, hogy aki akar az kérhet tőlem véleményt:) Itt lenne a blog, és nagyon megköszönném! :*
    http://onedirectioncriticismblog.blogspot.hu/

    Réka

    VálaszTörlés