2013. 05. 27.

Murk. Chapter: 20

Hello, guys!

Itt is lenne, s talàn ma még a 21-et is kirakom. Ő... Nem teljesen 18+-os, de az.
Nem ide tartozik, de van az a Vodafone Red reklám. Egy kedves olvasómmal elkezdtem arról beszélgetni vele, s végül annyira megtetszett, hogy a hàttérzenét beállítottam csengő hangnak. Hàt, valahogy úgy szeretnèm elképzelni az èletem... Vele...

Have a nice day, big love, jó olvasàst! Xx

Harry felemelt, s a lépcsőt elzàró sàrga szalagon átemelt, s ő is átlépett rajta. Az ölébe vett, s rohant velem fel egy szobába. Benyitott. Egy hatalmas medencével találtuk magunkat szemben. Tènyleg nagyon nagy volt. Az elöttünk lèvő fal üvegből kèszült, s Londonra irànyult. Meseszép volt. A falon volt egy kis kivágás, ahova a teraszra lehetett kijutni. Ott is víz volt. A szoba két oldala vilàgoskék volt, s fehér foltok helyezkedtek el rajta buborékszerűen. Az egész helyiséget a kintről beáradó fény, s a medence világítása töltötte be, ami éppen most lilára váltott. Ritka szép volt. Odalèpkedtem a vízhez, s a hőmérsèkletét kezdtem vizsgálni. Húsz fok körül lehetett.

- Azt akarom hogy megdugj. - Közeledtem felé, s ajkaimmal nyakàt kezdtem kényeztetni.

- H-Hope. - Tolt el nehezen magàtól. - Nem!

- Miért?!

- Mert részeg vagy!

- Ès?! Csak jobban élveznénk, és te is az vagy.

- Lehet, de nem annyura mint te.

- Nem akarsz szexelni velem! - Jelentettem ki.

Ideges tekintettel figyelt rám, míg én elégedett voltam a kijelentésemmel. Ha nem lennék teljesen részeg, sosem mertem volna ezt kimondani. Harry kicsatolta övèt, s lehúzta magáról a nadràgot. A boxerét hatalmas dudor díszítette. A nagy V alak màr nedves volt, a gesztenyebarna anyagon meglàtszott. Hirtelen kijózanodtam, s a gyönyör làttàn benedvesedtem. Nagyokat nyeltem, mikor Harry lekapta magáról a fekete pólóját, s a földre dobta a nadrágja mellé. Izmos testére ràvilágított a még lila fény, ìgy àrnyékot adva tökéletes arcára. Zöld szemei villogtak a sötétben. Gyönyörű volt. S a legjobb az egészben, hogy csak az enyém. De rájöttem, hogy én még a behatolásra nem vagyok... Kész...

***

A ruhámért nyúltam, amikor Harry nyitott be egy ugyan olyan melltartóval és tangàval ami nekem van.

- Ezeket George adta. Még nem használta senki. Mindig tart az alávetetteinek ruhákat. - Mosolygott, s àtnyújtotta a fehérneműket.

- Szóval én is az alávetette volnék? - Ràncoltam a szemöldököm, s elvettem tőle a ruhadarabokat.

Intettem neki, hogy forduljon meg, mire a szemei forgatta. De addig nem öltöztem, mìg nem fordult meg.

- Ez felesleges. Láttam màr melleket,és nemi szerveket is. A tiédet is láttam màr. - Dünyögte alig érthetően, s enyhén idegesen, miközben megfordult.

Gyorsan levettem a vizes fehérneműket, s felvettem az újakat. A földön heverő ruhámat visszavettem, s lófarokba felkötöttem hajamat.

- Kész vagyoooo... - Botlottam meg, így Harry ölébe estem lovaglóülésbe.

Még mindig csak egy boxer fedte teste egy bizonyos részét. Egymás lehelleteit éreztük ajkainkon, míg nem egy lágy puszit lehelt számra. Nagyokat nyeltem, s mellkasom is egyre gyorsabban emelkedett le, s fel. Szívem dobogásàt Harry meghallotta, s egy apró mosollyal elmosolyodott. Kezei derekamon pihentek, míg a sajàtom a combjain helyezkedtek, ahogy tompítottam az esèst. De a jobb kezem hamar elcsusszant onnan. Feljebb kezdett síklani, míg nem Harry erekciójàhoz ki nem kötött. Elsőnek nem mertem hozzá érni, hisz mèg sosem csináltam ehhez hasonlót, s ezzel Harry tisztában volt. Nem is követelte tőlem az első erotikus cselekvésünknél sem, hogy ilyet tegyek. De most sem fogom ajkaimmal kényeztetni. Csak egy kis ízelìtő az egészből. Harry bíztatóul ismét egy puszit lehelt ajkaimra, hisz tudta, hogy akarom, csak nem merem. Aprót bólintottam, s egy pillanatra letekintettem ágyèkára. Szent szar, még boxeren keresztül is hatalmas. Szemeimet összeszorítva szörnyedtem el rajta, míg ő arcomat fürkészte. Mind a ketten az elejétől fogva résnyire nyitott ajkakkal lélegeztünk, s csak az töltötte be a nagy szobàt. Romantikus, s bevallom, meghitt volt. Kezemet remegve közelítettem nemi szervéhez, s egy pislogás után lassan behajlított mutató ujjammal simogatni kezdtem. Èppen, hogy érintettem, de Harrynek elég volt. Rápillantottam az előbb emlìtett személyre, aki lehunyt szemekkel élvezte a dolgot. Bíztatás képpen gyengéden megsimogatta hátamat, hogy tudjam, hogy amit csinálok, az jó dolog. Így hàt megpróbáltam tovább kényeztetni. Kezemmel a dudort kezdtem simogatni, s nagyon nagyon gyengéden megmarkolni. Harry ezt nyögésekkel fogadta, hisz nem gondolta, hogy ezt fogom tenni.

- Bocsi... - Húztam el a kezemet, mire elmosolyodott.

- Nem baj, nincs miért bocsànatot kérned. Csak váratlanul jött. - Nyomott egy puszit a homlokomra.

Aprót bólintottam, s leszálltam öléből. Elé térdltem, s jobb kezemet a jobb térdére helyeztem. Nyomtam rà egy puszit, s lassan szétnyitottam. Ugyan ezt megismételtem bal végtagjainkkal. Harry zihált reakciómra, mire az ajkaimra harapva zártam le gondolataimat. Harry értetlenkedve pillantott rám.

- Nem bizol bennem. - Mosolyogtam.

- Mi?! Miből gondolod?!

- Látszik rajtad. Nem baj.

- Szerintem te nem làtsz jól, kicsim. - Nyomott egy puszit a homlokomra.

Aprót bólintottam, s folytattam a befejezetlen munkàt. Felsóhajtottam, s fejemet a jobb oldali combjára hajtottam, úgy kezdtem tanulmányozni a barátom erekcióját, miközben simogattam azt.
Harry halkan nyöszörgött, ami a szobába jól hallatszódott. Vettem egy nagy levegőt, s egy puszit nyomtam a nagy V alakra. Szemhélyaimat lehunytam. Harry erekciójára lehelgettem rá nagy izgatottsàgomba. De én szeretném látni boldoggá tenni, hisz ő màr egyszer ezt megtte velem. Bár Harry sose kérné, hogy adjam vissza neki ezt az érzést. Ő szeret engem boldognak látni, s nem ké érte semmit. Olyan önzetlen. Vajon csak velem viselkedik így? Talán a múltban lévő lànyok akik alá kerültek, mindig kiegészítették őt, s biztos vagyok benne, hogy volt olyan alkalom, amikor Harry ezt nem viszonozta. Bár arra is fogadni mernék, hogy sokat egészített màr ki a nyelvével, s hosszú ujjaival. Nyeltem, s puha puszikkal hintettem be ágyékát. Közben egyszer végignyaltam rajta, amitől csípője megrándult, de nem ment még el. Kezemmel a boxeréért nyúltam, de megragadta a csuklómat.

- Nem!

- Miért?!

- Nem kérem hogy ezt tedd, Hope!

- És ha én szeretném?!

- Hope! - Hangja erőteljes volt, mire megijedtem.

Felsóhajtott, a ez a sóhaj minden elárult. Nem csinálhattam jól, s nem akarja, hogy fájdalmat okozzak neki. Nem bízik bennem. E téren nem. De magára volt ideges az előbbi erélyes mondatán. Tudta, hogy megfélemlített vele. Kezemet visszahelyezte àgyékára, s simogatni kezdte vele. Egy kis idő után már hagyta magamban hagy csináljam, s sikerrel jártam. Egy nagy puszit nyomtam rà gyengéden, felnyögött, s barna boxeréből fekete lett. Zihált, miközben a napozó ágyon hátradőlt, s szemhélyait lecsukva pihent.

- Szeretlek, Hope. - Suttogta, mire egy puszit nyomtam izmos mellkasára.

Felálltam, s mellé sétáltam. Kezemet nyújtottam felé, amit elfogadott. Felsegítettem, s szenvedélyes csókot lopott tőlem. Nyelve utat tört ajkaim belsejébe, s sajátommal táncot kezdett járni. Faltuk egymást, mire Nick hirtelen benyitott, s aljasan nevetni kezdett.

- Mit keresel itt?! - Pillantott az ajtóban álló személyre a hősies barátotom.

Tovább nevetett, s kiment. Èrtetlenkedve néztem Harryre, de ő se értett sokat az egészből. Ez fura volt.

***

Harry szemszöge:

Amikor már én is kidőlve éreztem magam, Hope teljesen elvesztette az eszét. Más fiúk után nézett, akik viszonozták a lány gesztusát. Pàr be is próbálkozott nála, de közbe léptem, s a lány jelölését kezdtem puszilgatni. Elegem volt, s mielőtt még leléphettünk volna kijöttek a rendőrök. Szerencsére nem a tegnapi verekedésemet akarták kikérdezni, csak a környéken lakó emberek jelentettek fel minket. Ìgy hàt mindenki hazakullogott, köztük mi is, de a szépséges baràtnőm elsőnek megcélozta a mozsdót, s immár ma harmadjára kiadta magából a betermelt alkoholt. Nekem ma csak egyszer kellett ezt tennem, hiszen szervezetem hozzá van szokva az ilyesmikhez, mint az alkohol. Hope részegen is bűbàjos volt, de most az a rosszkislány kinézete volt. Mollyék a haja végét rózsaszínre festették, s ruháján is lett pár szaggatás, amiből hàrmat én okoztam a vad táncok közben, egyet meg egy lány, akit véletlenül neki löktek. Most éppen a hajàt fogva, s a hátát simogatva állok mögötte, míg kiadja magából, amit ki kell adni. Nekem is hányingerem volt, de nem tudtam hányni. Az első bulim Hopeval. Mondhatni, hogy mesésen alakult.

Amint végzett, kimosta a száját, s felvette a bőrdzsekijét, de hideg volt kint. Hajnal ötkor nem csodálom. Ìgy hàt ráterítettem az én pulcsimat is, s felvettem a hátamra. Kezeivel benyúlt hónaljam alà, s összefonta a mellkasomon végtegjait. Fejét hàtamra hajtotta, míg én térdhajlatát fogtam a csípőmön. Útközben elaludt.

Anyáék otthon már aludtak. Hétkor indulnak vissza. Halkan betopogtam a szobámba. Hoperól levettem a pulcsimat, a bőrdszekijét, a ruháját, s ráadtam egy hosszabb pólómat. Benyúltam a hátához, s kikapcsoltam pánt nélküli melltartóját, így könnyen lejött róla. Èn levetkőztem, átvettem egy másik boxert, s bebújtam a baràtnőm mellé. Betakartam magunkat, s szorosan magamhoz öleltem a kinyúlt lányt. Dragon Hope másik oldalához bújt, de a lány engem ölelt. Így aludtunk el...

Dóri.Styles

1 megjegyzés :