2013. 05. 27.

Murk. Chapter: 19

Hello, guys!

Elsőnek szeretnék pár szót szólni a negatív vèleménnyel rendelkező emberekhez a blogomról;

Nem tudom, feltűnt-e már, de a történet csak az elején Darkos, a közepétől teljesen más. Az, hogy Harry pszihopata, szerintem ezer, s egy olyan blog van, amiben olyan. Szóval nem Dark2.
Másodszor pedig mi a fészkes tetves retkes rohadt életbe baj az, ha "és" helyett "s"-t írok?! HE?! Elsőnek is, én ìgy szoktam meg, továbbá mivel telefonról blogolok, sok időt nyerek azzal, ha nem ékezettel írom le.
A negatív kritikákat köszönöm. De tényleg. Szívből. Erősebb lettem tőle, s megtabultam, hogy a földön igen is van olyan szólás; "Èrtem én, csak leszarom!"... Hàt, ez most igaz rám. A negatív hozzászólásokat így is úgy is törlöm őket a francba, s foglalkozok azokkal, akik ténylegesen szeretik a blogomat. Ha valaki nem, akkor mi a rohadt életbe olvassa?! Fuck logic, drágaságaim.

Az olvasóimhoz:

Természetesen nem hagyom abba a Murkot pár utálkozó miatt, már azért sem. Bàr még messze van, csak szólok, nem happy end lesz a vége. Nem akarok sokat elárulni, -de nem akarom hogy az legyen, hogy a Dark végén meghal Boo- szóval Hope-nak vége lesz a végén. Ő... A következő blogom -Smoke címmel fog rendelkezni- szintén nem happy end lesz, hisz abból túl sok van.
Ma kiteszem a fejezeteket 24-ig, s mostmár valószínű, hogy két naponta lesznek részek.

Have a nice day, big love, jó olvasást! Xx

Az este hamar eljött. Harry 9-re jön értem, s még van két órám. Megmostam a hajam, borotválkoztam, s a törülközőt turbánként a fejemre csavartam, míg elmentem enni. Utána megmostam a fogaimat, s az anyagot levettem a fejemről. Megszárítottam hajamat, s kivasaltam. Egy fekete, testre feszülős, combközépig érő, pánt nélküli, mellrészig érő ruhàt vettem fel. A mellrèsz szegèlyének a közepén 5 cm-es fűző volt, amit lazára kell engedni, hisz olyan a ruha. Szempilláimat meghosszabbítottam, fekete, csillogós szemceruzàval kihúztam fent, s lent a szemeimet, s szemhéjamra fekete szemfestéket helyeztem. Kis alapozót magamra kentem, s végül egy ezüst nyakláncot helyeztem a kis papírrepülős nyaklàncom felé. A szokásos fekete telt talpú tűsarkúmat,'s az elegánsabb bőrdzsekimet vettem fel.

- Szent szar, kicsim! Nekem lett volna ilyen fenekem a te korodban... - Lépett be anya, miközben a tükörbe méregettem magam.

Ràncolt szemöldökkel pillantottam rá. Bell anya oldalán jött be, s a kis takarójával a kezében mosolygott rám.

- Anyu! Nekem mikor lesz olyan cicim mint Hopenak? - Nézett a húgom anyára.

Mind a ketten kitágult szemekkel nèztünk Bellára. A kínos csöndet egy mély, rekedtes nevetés szakította meg. Harry nevetett Bell kérdésén. Vörös voltam, az ismerős, gúnyos nevetés hallatán. Anya mosolyogva pillantott hátra a barátomra, aki pofijáról lefagyott a nevetés, amint rám nézett. Arcán mosoly jelent meg helyette, amitől megvillantotta cuki gödröcskéit. Fehér foga, telt, rózsaszín ajkai között kilàdszódott, miközben anya oldalàn többször is végigmért. Szemei csillogtak, s vággyal volt terhes. Felém kezdett közeledni, mikor anyuék fogták az adást, s kimentek.

- ... Gyönyörű vagy. - Àlt elém egy féloldalas mosollyal.

Ujjai végigtáncoltak oldalamon, s a derekamnál szünetet tartottak. Gyengéden közelebb húzott magàhoz, miközben kezemet félig a vállára, félig a nyakára helyeztem. Elpirultam a nem rég elhangzott bókjàn, mire halkan felnevetett. Leheletét éreztem ajkaimon, s tudtam, hogy csak pár mili választ el attól, hogy a mennyben èrezzem magam. Hogy úgy érezzem, rajta, s rajtam kívül senki sincs a világon. Csak ő, s én. Szemeink már lehunyva pihentek, s amikor már nem bírta tovább, ajkait a sajàtomra helyezte. Minden megszűnt létezni számomra. Harry elcsente a szívemet, s akármennyire is próbálkoztam az elején, nem adta vissza. De mostmàr megbízok benne, csak vigyàzzon rá. Semmi más kívànságom nincs, csak hogy örökre velem maradjon.

Gondolataim közben szenvedélyesen folyt a lágy csókcsata. De ennek is vége lett. Homlokunkat egymásnak dőltöttük, s visszaemlékeztünk az elmúlt öt percre.

- Mennyünk. - Mosolyogtam.

Bólintott, óriási kezeit összekulcsolta enyéimmel, s úgy léptünk ki a házból.

- Harry! Holnap délre hozd haza! - Kiabálta anya, miközben az előbb említett személy felvette a fehér Converse cipőjét.

Egy fekete, csőfarmer fedte alsó részét, ami a fenekén le volt tolva, ezzel megvillogtatva barna boxerét. Az a boxer volt rajtam akkor is, amikor nála aludtam, s nem raktam be tiszta bugyit. Felül egy fél kör alakban kivàgott, szintén fekete, rövidujjú poló helyezkedett el. Nagyon jól nézett ki.

- Rendben! Holnap délre itthon lesz! - Kiabálta anyának. - Gyorsan menny, és pakolj be ruhát. - Nyomott a fejemre egy puszit.

***

Harrynél leraktuk a kocsit, s sétáltunk a buli helyszínére, ahol már voltak egy "páran". Egy hatalmas hàzhoz érkeztünk. Harry azonnal a vállamat karolta át.

- Egy szabály van. Mellőlem nem mozdulhatsz el. Sokan lesznek Ed félék. - Harry hangja parancsoló, de lágy volt.

Aprót bólintottam, mikor kicsit erősebben karolta a vállamat. Elégedetten bólintott, s megnyomta az ajtó mellett szereplő csengőt. A zene az utca végéig hallatszott. Èppen a Sundownnak egy remixe ment. Vártunk pár másodpercet, míg egy Harryvel egymagas, szőke, tüsishajú srác nyitott ajtót egy sörös üveggel a kezében, enyhén berúgva.

- Harry! Haveeer! - Pacsizott le vele, mire Harry felnevetett. - Ès te lehetsz Hope. Sokat hallottam már rólad! George vagyok. - Mosolygott, s kezet fogott velem.

Èn csak köszöntem, hisz ezek szerint a nevemet tudja. Egy "Èrezzétek otthon magatokat!" köszöntés utàn beléptünk az óriási villába. Sok helyen kinyúlt fiatalok hevertek a földön, míg mások táncoltak, ittak, beszélgettek, nevetgéltek, vagy épp a pàrok hevesen csókolóztak. Amint beléptünk egy kis előszoba fogadott minket. Azután egy hatalmas nappali, aminek a közepén volt egy kb 20x20-as medence, s abban is lubickoltak páran. Volt illető nem is egy, aki pucéran, vagy a lányok egy bugyiban hülyéskedett. De Harryt nem vettem észre, hogy felizgult volna tőlük. De egy lány benedvesedett, amin mindenki röhögni kezdett, de Harry csak vállat vont. A medencétől jó 20 méterre szerepelt egy hatalmas bár féleség, ahol Molly, s a csapat volt. Anneék csak később jönnek. A medence másik oldalán egy lépcső szerepelt, ami le volt zárva. Gondolom George nem akarta, hogy mindenféle ember gyűrje a lepedőt a ki tudja hány száz szobában, ami fent lehetett. Harry szorosan karolt, miközben a baràtainkhoz vezetett. A bàrpult előtti fehér kanapén ültek. Molly Ben ölében, Holly Austinéban, Rebecca meg Maxéban. Logan, Joe, ès Gabe nem volt itt.

- Sziasztok! - Mosolyogtak, miközben a kanapé melletti fotelbe Harry leült, s az ölébe ültetett.

Kezei csípőmet ölelték, míg feje a melleim felett pihent. Olykor lepillantott rá, s ajkait benedvesítette, amin a fiúk nevettek. Harry csak mosolygott, miközben rámnézett ártatlanul. Èn a szemeimet forgattam, ő visszahelyezte a fejét az eredeti állapotba, de ezúttal csak hozzám bújt, s nem csinálta a kéjes szájnyalogatást.

- Hallottàtok, hogy Logan azért nem jött, mert randin van? - Nevetett Harry, mire mindenki nagy szemekkel nézett a baràtomra, aki elégedetten vigyorgott, s egy puszit nyomott szívem helyére.

- Màrmint... Randi randi, vagy àgyba randi? - Ràncolta a szemöldökét Rebeca.

- Randi randi. De én láttam a csajt egyszer màr. Szép, de szerintem túl sok a smink. Bàr nem ribanc.

- Hopeot túlszàrnyalja? - Csapott le hirtelen Nick.

- Természetesen nem. - Harry tekintete sötét volt, miközben.idegesen nézte a nem messze ülő, nevető embert. - Mit kérsz inni? - Nyomott ismét egy puszit a bal mellem felé. - Dinnyés koktél? Az a kedvencem.

- Alkoholos, ugye? - Kérdeztem.

Bólintott, s én is így tettem. Fellállított,'ő ugyan így tett, s a pàr méterre helyezkedő pulthoz ment. Közben visszaültem a helymre, s Mollyval váltottam pàr szót.

- Itt van, bébi. - Àllt elém a baràtom két koktélos pohárral a kezében.

Hálásan pillantottam rá, s felálltam, hogy le tudjon ülni. Àtadta a poharat, s az ölébe húzott. Egyik kezével derekamat ölelte, míg másikkal a poharat fogta.

***

Fogalmam sincs, hogy hanyadik koktélt ihattuk, de teljesen... Bebasztunk. Most éppenséggel lovaglóülésben ülök Harry ölében, s faljuk egymást. Kezei a derekam alján, majd nem a fenekemen, míg én hajàba túrva élvezkedtem. Néha belemarkolt a combjaimba, de az alkohol miatt nem voltam ellene. Csupàn nyögnem kellett tőle, amibe Harry belemosolygott.

- Táncolj velem. - Súgta szexyn a fülembe.

Aprót bólintottam, mielőtt ismét heves csókcsatába kezdtünk. Felálltam, s Harry kezét megfogva állítottam fel, így behúzva a parkettre. Közben egy pillanatra sem hagytuk el egymás ajkait. Amint beértűnk a zsúfolt helyre, ahol nem volt sok szabad hely, dögös táncba kezdtünk. Kénytelen voltam elhagyni a baràtom ajkait, hiszen megfordultam, s háttal voltam neki. Jobb kezét csípőmre helyezte, míg másikkal a levegőbe pumpált. Csípőm a zene ritmusára mozgott, ami most éppen a Pursuit Happiness ment Kid Cuditól. Szeretem ezt a zenét. Harry nem bírt magával, s ágyékàt fenekemhez dörzsőlte. S én hagytam neki. Tetszett. Sőtt, még azzal is ràsegítettem, hogy neki is nyomom magam. Sokan néztek minket, de nem zavart se engem, se Harryt. Csak élveztük a... Dolgot...

- Haver! Àtvehetem kicsit?! - Jelent meg rèszegen Nick.

- Meg a kurva anyádat! - Harry elengedett, s maga mögé húzott. - Nick! Tünny el! Hope az enyém!

- De csak ki akarom próbálni! Csak egy menet. Nem lesz baja tőle senkinek. - Nevetett, s Harryt megkerülve felém kezdett közeledni.

Harry dühös volt, s mielőtt üthetett volna, intettem egy kidobónak, aki felénk kezdett sietni. Magas, s óriási darab volt. Tényleg nagyon magas volt, de Harry magasabb.

- Zaklat... - Mutattam rá a részeg Nickre.

Az őr kedvesen mosolygott rám, s Nicket kezdte fürkèszni. Hamar rájött, hogy teljesen leitta magát. Megragadta, felvette a vállánál, s elegánsan kisétált vele.

Harryre pillantottam, akinek a szeme vágyakozással volt terhes. Elmosolyodtam, s szenvedélyesen megcsókoltam. Örömmel viszonozta, miközben kezeit derekamra helyezte, s a zene ritmusára kezdte mozgatni csípőmet.

- Be vagyunk rúgva? - Zihàlta.

- Egy kicsit. - Nyögtem, miközben Harry ajkaival a nyakamra tapadt, s puszilgatni, gyengéden harapdálni kezdte.

Az örök jelölésemnél óvatos volt. Apró puszikkal hintte be, s nem bírtam tovább. Felugrottam az ölébe, így térdeimmel csípőjét szorítottam. Ìgy is csak az ajkáig értem fel, amik egyből letámadták az enyémet. Ujjai letáncoltak fenekemre, s erősen belemarmolt óriási tenyerével. Èpp hogy nem fájt.

- Az a formás feneked pont a tenyerembe illik. Mint ha csak oda teremtették volna. Nem gondolod?! - Vigyorgott kanosan, miközben én nyögdécseltem.

Felnevetett reakciómon, s ujjait éreztem meg beljebb csúszni. Megállíthattam volna, de nem akartam. Túlsàgosan hajtott a vágy iránta. Hirtelen elállt a lélegzetem. Harry a vékony, fekete csipkés tangámat arrébb tolta, s simogatni kezdett. Ziháltam, mikor ezt abbahagyta, s csiklómat kezdte nyomkodni, s csipkedni. Már nedves voltam, amitől Harrynek elégedett mosoly játszadozott az ajkain.

- Haver... Ti felmehettek. - Lépett mellénk George, ezzel megszakítva az egészet.

Harry letett az öléből, mire én körbe néztem. Senki sem látta a produkciónkat. A többi meg már fent egy szobában...

Dóri.Styles

4 megjegyzés :

  1. Fantasztikus *-* Ne is foglalkozz azokkal akik azt mondják hogy "nem jó" a blogod vagy ahogy írsz :) Ők nem tudják mi a jó :D Tényleg nagyon jól írsz :)
    Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Wíííí.! Imádom. Szard le (már bocsi) akik ezt írták neked csak irigyek rád ;) Ne i foglalkozz az ilyennel. Az a fontos aki szereti a blogod nem az aki kritizálja és ócsárolja.! Amúgy király lett a rész és több ilyen lehetne.Ha érted ;) Siess a következővel.!! :) :P

    VálaszTörlés
  3. Ne is figyelj rájuk!!!!! Köviiiiit<333333

    VálaszTörlés
  4. mennyünk -> menjünk!!!!! :DDD

    VálaszTörlés