2013. 06. 08.

Murk. Chapter: 29

Murk csoport:

https://www.facebook.com/groups/138377323022035/

18+! Xxx

- Harry! - Sikítottam, hisz pont elesni készültem.

Aggódva siklott könnyedén mellém, de amint làtta, hogy semmi bajom, felnevetett. Mondanom sem kell, hogy estére hogy be fog lilulni a fenekem. Még szerencse hogy a korcsolya legalàbb kényelmes, vagy nagy nehezen, de fel tudok benne àllni, akàr csak most. Az idióta baràtom továbbra is nevet. Megragadta a kezem, s maga utàn kezdett húzni. Lazán siklott háttal a tömegnek, így engem figyelhetett. Hol a jobb, hol a bal làbán volt a hangsúlly, amit kitàgult szemekkel figyeltem. Hogy a fenébe lehet egyàltalàn úgy korcsolyázni, hogy nem esel el?! Nem hogy háttal. Lehetetlen! Ez nem lehet igaz! Erre ő itt a tökéletes arcával, fekete csőfarmerével, fehér, testre simuló pólójával, szürke, mellkasig felcibzározott pulcsijával, és fekete sapijával semmi megerőltetés nélkül csúszkál, ráadásul hátra felé. Pff.

- Elnézést! - Szólalt meg egy vékony hang, amint sikerült belènk ütköznie.

Harry értem nyúlt, hisz ezúttal nem tudtam felállni, ugyan is szépen bevertem a lábam. Anastasia szélesen vigyorogva pillantlott rám, én értetlenül fürkésztem, de nem kellett sok, hogy rájöjjek, tudta, hogy itt leszünk. Legalább is abban biztos volt, hogy Harry itt lesz.

- Szia! - Köszöntem hidegen.

- Sziasztok! - Mosolygott, és... és két puszival köszöntötte Harryt.

Az előbb említett személy ráncolt szemöldökkel nézett az idepofátlankodó lànyra, aki kerülte mind kettőnk tekintetét. Harryét azért, mert tudta, hogy mi a reakciója, én pedig ölni tudtam volna a tekintetemmel.

- Hope, jobb lenne, ha kicsit kiülnél. A nadrágodon keresztül látszik, hogy csúnyán feldagadt a làbad. Orvoshoz sem ártana elmenned, vagyis elbicegned, hisz fő a biztonsàg! Ott egy baràtnőm, majd ő elkísér. - Mutatott a lelátóra.

Egy kedvesen mosolygó, sötét hajú lány üldögélt ott egy hot-doggal a kezében. A barátomra néztem, aki a telefonjával volt elfoglalva, majd Miss Pofátlanra, aki szélesen mosolygott. Aprót bólintottam, majd kibicegtem a pálya szélére, ahol már Kedveske várt. Segített leülni egy padra, ahol lehúztam a korimat. A kezemet a vállára helyezte, majd lassacskán az ajtó felè kezdtünk indulni. De mielőtt még kiléphettem volna erős kezeket éreztem vállamon. Mosolyogva pillantottam hàtra, s hagytam, hogy magàhoz húzva, szenvedélyesen bélyegezze meg ajkaimat. Nyelve beutalást kért ajkaim közé, amit már csak időhúzás miatt meg is adtam neki. Pilláim rebegtek az érzés miatt, ami az egész testemet forróvá, s izgatottá varázsolta. Egy idő után lehunytuk a szemünket, s azért sem akartuk abbahagyni. Keze derekamat védő övként ölelte, míg nekem lazán àtdobva a vállàn, de nem sokáig maradt ott, felvándorolt a hajamba. Gyengéden meghúztam a puha tincseket, ezzel rekedtes nyöszörgést kiváltba belőle, ami az ajkaimba landolt, s szinte jólesően lenyeltem. Rózsaszín ajkai tovàbbra is a sajàtommal játszadozott, mikor kezei csiga tempóban táncoltak le a fenekemre, s békésen megpihent ott. Gyengéden rájátszott, megszorította. Többszőr belemosolygott továbbra is folyó csókunkba, ami már minimum tíz perce zajlott, hisz orraink lehetőséget adtak arra, hogy ez akár a végtelenségig is zajhlasson.

- Te vagy a drogom, Hope - Suttogta, mikor homlokát az enyémnek támasztotta.

Elpirulva hagytam csukva továbbra is szemhélyaimat, amik takaróként szolgáltak kék íriszemre, fekete pupillámra, de ahogy ismerem Harryt, az ő smaragzöld szemei is takaràsban vannak. Testem a sajátjának simult; a mellkasomban éreztem heves szívverését, ami gyors csatát vívott az enyémmel. A dobhàrtyámat kellemesen sértette a veszekedés, ami a körülöttünk lévő zajokat elnyomta, legalább is eltompìtotta.

- Mennyünk - Kacsintott, s mennyasszony módra az ölébe kapott, úgy indult velem ki a nagy épületből.

***

Szégyenlősen álltam Harry előtt. Nem gondoltam volna, hogy még mindig benyitna a fürdőmbe, hisz már nem olyan, mint akkor volt. Vagy is nem teljesen. Hisz velem is szokott szemtelenkedni, rám is szokott perverz megjegyzéseket tenni, ami nála azt jelenti, hogy bókolt. De akkor is. Jó, lehet hogy még rajtam van a fekete, csipkés, szűk, fenèkre feszülős bugyim, a hozzá illő melltartóval, de kellemetlen érzés, ha tudod, hogy megbámulnak. Legalább ne ilyen egyértelműen tenné! Bár Harry megmondja, ha egy lánynak jó a feneke, vagy bármi ilyesmi a lány szemébe, akár kérdezte, akár nem. De szerencsére amikor mellette vagyok nem bámul lányokat, s nem csak azért, mert a barátnője vagyok. Apa is szokta mondani, hogy ha egy fiú egy lány társaságában beszél hangosan egy lány melleiről, az pofátlan, és egy seggfej, hisz a társaságban szereplő lány kellemetlenül érezheti magát, vagy szégyelli a testét, hogy neki nincs olyan feneke, vagy mély keble. Ezek szerint Anne jól megnevelte Harryt, hisz ő is egy nő. Ráadásul milyen gyönyörű nő. Harryre visszatérve. Kaján vigyorral mért végig, majd elrugaszkodott az ajtótól, s magabiztosan felém kezdett sétálni, talán túl magabiztosan. Egy fél méterre tőlem megállt, s egy mozdulattal levette magáról fehér pólóját, ami az én ruháim mellé kerültek. Èszre sem vettem, hogy a kidolgozott teste alján, az àgyéka felett a jól látszódó V alakot néztem, míg a rekedtes nevetése nem töltötte be az amúgy csendes szobát. Lekerült róla a nadrág is, majd rámkacsintva lépett a lehető legközelebb hozzám, de előtte elvette a kezemben tartott törülközőt, s a földre ejtette. Az arcomat hatalmas tenyere közé fogta, s szenvedélyes csókokat préselt ajkaimra, ezzel elterelve a figyelmemet. Mind kettőnk szemei csukva élvezkedtek, de az enyémet kinyitottam, mikor Harry kezei csúsztak le a nyakamra, vállamra, hátamra, s kicsatolták a melltartóm pántjait.

- Harry - Hangom a szokásosnál is véknyabban csengett.

- Hadd làssam - Suttogta szexyn a fülembe, s lassan lehúzta a melltartóm pántját, majd a melltartómat is.

Reflexből a karommal takarni készültem melleimet, mikor Harry ellépett tőlem, hogy megcsodàlhasson, de elkapta a kezemet, s magam mellé helyezte. Alsó ajkaimba harapva próbáltam nem szégyellni magam, de nem sikerült, ugyan is Harry égető tekintete mellett nehéz lett volna másra gondolni. Talàn énekelhetnék. " Because maybe, you're gonna be the once that save me"

- Hope. Gyönyörű vagy, a tested, és az arcod is. Nagyok a melleid, csinos a feneked, homokóra alakú tested van. Ezer és egy làny irigyelne, ha meglátna így. Semmi szégyellni valód nincs.

"And after all, you're my wonderwall!"

Megforgatta a szemeit látván, hogy nem figyelek, majd eltávolìtotta magáról fehér boxerét, ezzel teljesen felfedve tökéletes testét. Annyira gyönyörű! Mint egy angyal! De amint elveszel sötét tekintetében, rájössz, hogy még sem az. Nem angyal. Egyáltalán nem az. Soha sem volt, soha se lesz. Hisz már rossz dolgokon töri a fejét. Ezt abból is tudom, hogy nagy vigyorral húzza le rólam a bugyimat, miközben annyira magához húz, hogy melleim izmos mellkasának nyomódnak. Az ismeretlen érzés kellemes csalódást kelt bennem. Hisz nem gondoltam volna, hogy már az az égbe repìt, hogy immár teljesen meztelenül simul egymásnak a testünk. Olyan az illatom, mint neki. Olyan férfias, mint a parfümje, amiből kaptam 5 mili mintát tőle, amivel befújtam minden áldott nap magam vele. Karácsonykor észre is vette. À! Ègek! Èg az arcom a kínos emlékek alapján. Az csak ráadás, hogy mezìtelen fenekemet markolgatja, közben a nyakamat kényezteti. Jujj, szerencsére anyáék nincsenek itthon. De égő lenne ha betoppannának! Bàr Harry csak nevetne rajta, az biztos. Apropó, Harry. A zuhany kabinhoz lépett, s megnyitotta pont jóra a vizet, majd ismét felém lépkedett. Felkapott az ölébe, bevitt, majd bezárta az átlàtszó, elég tiszta üveg falat, ami arra szolgál, hogy ne árasszuk el a szobát vízzel. Sötét van. Harry lekapcsolta a lámpát, csak a szobámból hozta be az éjjeli szekrényemen lévő olvasó lámpát, ami alig szolgál fénnyel, csak ég. De még is láttam a félhomályban Harry csillogó szemeit, ami szinte lefagyasztott. Lebénított, s ezzel Harry karjaiba esve próbáltam levegőhöz jutni. De nehezemre esett, hisz a barátom talpra állított, s fürkészni kezdett. Jobban voltam. Kicsit. Hisz Harry a tusfürdőért nyúlt, s a kakaóvajas tusfürdő egy kis tartalmát a tenyerébe nyomta, s összedörzsöte azokat. Megfordított, majd olyan szorosan magához húzott, hogy éreztem fenekemnél növekvő erekcióját. Kezei felkaromat bekente az illatos mosakodó szerrel, majd a nyakamat, hasamat, combjaimat. Majd megint nyomott egy kicsit a kezeibe, melleimet találták meg. Markolászni, masszírozni kezdte az érzékeny testrészeimet, ami nyöszörgéseket váltott ki belőlem. Fejemet Harry vállára hajtottam, aki harapdálni, szívni kezdte a nyakamon lévő érzékeny bőrt, majd egy pillanatra abbahagyta, míg kezei végigtáncoltak a hasamon. Ujjai egyből megtalálták a csiklómat, amivel élvezettel kezdett játszadozni, majd a "bejáratomhoz" sietett. Párszor megdörzsölte, majd a mutató ujját felvezette a szűk felületbe, s tapasztaltan munkálkodni kezdett vele. Àgyékomat kicsit megemeltem, ezzel Harryt megnevettetve, s tudattam vele, hogy tetszik, amit csinál. De hamar abba hagyta. Maga felé fordìtott, s a hideg falnak nyomott. Felnyögtem, Harry lehajolt elém. Térdeimet felhúzta a vállára, míg a sípcsontom hátán lógott. Kiváncsian vártam, mit fog tenni, mint ha nem tudnám. De tudtam, nagyon is jól. Nem várt, nyelvével a csiklómat pöckölte, nyaldosta, ajkaival szívta, harapdàlta. Kezeimmel beletúrtam göndör hajába, úgy emeltem meg csípőmet, amin ismét felnevetett. Valami olyasmit morgott, hogy jó az illatom, majd nyelvével belém hatolt, s elkapta a combjaimat, mielőtt még összezárhattam volna még azokat. Fejemet hátra hajtva élveztem, ahogy Harry gondosan kidolgoz nyelvével minden olyan pontot, amit csak ki lehet, ezzel elérve, hogy a csúcson legyek.

- Harry - Nyöszörögtem.

- Èlvezz nekem ide, baby! Biztonságban vagy! - Suttogta, de még is tisztán hallottam a zuhany alatt.

Harry hajába jobban beletúrva próbáltam engedelmeskedni kérésének, és meg is lett. Zihálva szàlltam le Harry nyakából, aki ismét magasabb lett, mint én, egy puszit nyomott az arcomra.

- Ügyes kislány.

6 megjegyzés :

  1. <333333333333333333333333333

    VálaszTörlés
  2. love it ;) kovit

    VálaszTörlés
  3. IMÁDOM.:33 szabó.Myrtill.:9 úgyistudodkii.:d

    VálaszTörlés
  4. Helloka.!! :)) Meglepetés nállam.! http://onedirectionandbess.blogspot.hu/2013/06/negyedik-dijam.html

    VálaszTörlés
  5. <33333333333333333nagyonjooo.!!

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó.... Nem tudok betelni vele*_*

    VálaszTörlés