2013. 08. 20.

Murk. Chapter: 38 - Last.


Nem is tudom, mit írjak. Vagy is azt sem tudom, hogy kellene-e valamit írnom, mert bevallom, borzalmas vagyok a bemutatkozó szövegekbe, ahogy a búcsúzásba is. Szóval. Kezdjük az elejéről. Sokan tudják, hogy egy oldalon kezdtem az egészet, de át tettem blogba, és telefonról írtam a részek 65%-át, szóval azért van benne sok helyes írási hiba(: Na jó, de nem ez a lényeg, de őszintén, fogalmam sincs, hogy mit is írhatnék. Minden esetre nagyon szépen köszönök mindenkinek mindent. Az utálkozóknak azt, hogy őszintén leírták a véleményüket (amikre 99%-ban szartam egy nagyot, de mind egy), az olvasóknak meg hát...Azt, hogy együtt voltak velem, és olvastak minden egyes betűt, amit csak leírtam. A kommentelőknek minden egyes betűt köszönök, amiket ők írtak le, és támogattak, hogy folytassam. Bevallom, kicsit hosszabbra gondoltam a blogot, de rájöttem, hogy ez úgy jó, ha most fejezem be, és én sem tudom, hogy miért. Szóval nem fogok eltűnni, hisz ott az Unforgettable és a Starry Sky blogom, és biztos vagyok benne, hogy még lesz sok, és annál is több, hisz sosem fogok feladni az írással, bárki mond bármit(:

Have a nice day!Xxx

(U.I.:Bocsánat, elég gagyi lett...Haha)

Zene.

Párizs. Sosem voltam még ott, bár Harryvel volt tervbe véve, amikor mentünk L.A.-ba. Azt hiszem, azt mondta, a kereszt szülei laknak ott. Szívesen kimennék, de nem gondoltam még arra, hogy ki is költöznék. Anyáék biztos szívbajt kapnának, és száz százalék, hogy nem engednének.

- Hope.

Összerezzentem, mikor hirtelen zökkentett ki a gondolataimból.

- Nem is tudom, Harry - Feleltem a lehető legegyszerűbben.

Halkan felnevetett, tudtuk jól, hogy a végén így is úgy is Párizsban kötünk ki, hisz rá fog venni. Csak anyáék a bökkenő, hisz nem fognak engedni. Max elszökök mint a filmekben, hisz már tizennyolc éves vagyok. Gyakorlatilag felnőtt. Vannak tinik, akik már tizenhét-hat évesen elköltöznek, akár bele egyeznek a szülei, akár nem.

- Hope, azt akarom, hogy megszülessen. És Mr. Jepsen örökké el fog tőlem venni, ha kiderül, hogy szexeltünk, nem hogy terhes vagy. És eltitkolni nem lehet. Nem sokára nőni fog a pocakod, és szerintem gyanús volt anyudnak, hogy beteg vagy nyáron.

- Oké, Harry. Elmegyünk.

***
Kis kezeket éreztem meg az arcomon, aminek köszönhetően felkeltem, s halkan káromkodtam, hogy már tíz óra van. De nem hallottam Darcyt sírni, ezért is csodálkoztam, hogy még mindig alszik, és belerezzentem, amikor baba nevetést hallottam meg magam mögött. Hirtelen jól ismert melegség öntött el, s szélesen elmosolyodtam, mikor megfordultam. Harry mosolyogva nézte a négykézláb szerencsétlenkedő babát, néha-néha segített neki, mert hasra esett, de csak nevettünk rajta. Halkan kuncogtam fel, mikor ajkaimra helyezte apró tenyerét, amibe bele pusziltam.

- Jó reggelt, Hope. Éhes lesz lassan. - Hazz egy puszit nyomott a homlokomra, majd visszatért az eredeti pózba; a kezére támaszkodva az oldalán feküdt, s minket nézett.

- Oké, majd megetetem - Tájékoztattam.

Miután Darcy evett, Harry elment dolgozni, én meg úgy döntöttem, hogy elmegyünk sétálni. Felöltöztettem a babánkat, betettem a babakocsiba, és indultunk is a hűvös Párizsi utcákra. Mosolyogva intettem a szomszédnak, aki épp a kerti bútorokat vitte be a garázsba, és össze tört egy cserepes virágot, amin halkan nevettem.

Út közbe rengeteget gondolkoztam az utóbbi több, mint két éven, amit Harryvel töltöttem. Emlékszem még, mennyire féltem, undorodtam tőle, és hogy nagyon meg akartam szabadulni tőle. No meg persze mennyire erőszakos volt, és mennyit verekedett, vagy hogy mennyire sokszor megvédett az Ed féléktől. Aztán filmbe illően összejöttünk. Az első csókunkra amikor elvitt sátorozni, és vissza adta a macimat -ami még mindig meg van, és meg is lesz-. Aztán a strandra, és a jelölésre, ami csak úgy, mint a maci, örökre megmarad. Reflex szerűen a nyakamhoz kaptam, s elmosolyodtam az öt-hat gödröcske nyomán, amiktől enyhén göröngyös volt a bőröm. Hol is jártam?! Ja, igen. Aztán a strandra, ahol megismertem Darcy kereszt anyját, és apját, Mollyt és Bent, és egy nagyon-nagyon jó barátomat -akit eleinte rühelltem-, Nicket. Majd jött az orális kiegészítés, amit...khm...na mindegy. És azt hiszem, azon az estén is vallotta be nekem, hogy szeret. Igen, kicsit hamarabb, mint ahogy egy normális kapcsolatba szokás, de ez így lett eredeti, s tökéletes. Aztán emlékszem, hogy bemutatott a nővérének, a húgának, és az anyukájának, Gemmának, Luxnak, és Annenek. És azt hiszem, azon az estén is barátkoztam össze Mollyval, hogy túl sok perverz gondolat férkőzött be az agyamba Harryről, és beszélni akartam vele. Ja, és persze akkor is törte el Harry a kezemet. Másnap pedig Molly elküldte, és elmentem vele vásárolni, de akkor volt anyának az a hülye családi estéje, amikor Harry nekem adta a nyakláncát, ami még mindig a nyakamba lóg. Biztos vagyok benne, hogy Darcy fogja örökölni. És akkor volt, hogy elmentem Mollyhoz, mert Harry szakított velem, és kénytelen voltam vele beszélni. Na igen, haza felé menet pedig pár srác volt olyan kedves, hogy szépen majd nem megerőszakolnak, de akkor belépett Harry akár csak egy filmbeli hős. Akkor ott megint össze jöttünk, és más nap Greg, vagy George -már nem emlékszem- bulijába mentünk, ahol a gipszem titokzatos módon eltűnt. Majd ha megyünk haza látogatóba mondom Harrynek, hogy majd nézzünk szét a házba, hát ha ott van. Nos, aztán...ismét egy erotikus történet...ennyit erről. Hú, hogy is volt tovább? Azt hiszem, másnap jött haza apa, és utána mentünk karácsonyra L.A.-ba, ahol kaptam Hazztól egy telefont, ő pedig egy órát kapott tőlem. Igen, aztán Harryvel úgy döntöttünk, hogy haza megyünk, hisz az apa-Haza kapcsolat kezdett megromlani, és én meg a barátnőimmel találkoztam. Azután pár nap homályos, és csak arra emlékszem, hogy buliba mentünk, ahol megismertem Harry munka társait. Őőő, aztán majd nem lefeküdtünk, de mégsem. Hű, utána kiderült, hogy Molly régebben bevallotta neki, hogy szereti, és akkor is kapott Hazz kulcsot a házunkhoz. Utána korcsolyázás, és nem is emlékszem már sokra, csak annyira, hogy elmentem L.A.-ba egy fél évre, ott barátom lett, majd haza jöttem, Harry pedig szétverte. Nos, igen. Aztán Austin megvert, és Harry őt is szétrugdosta. Ó, az meg a kedvenc részem volt, amikor Molly Bennel, én meg azzal a szamárral vesztünk össze, és végül elmentünk egy buliba, ahol megverték azokat, akikkel táncoltunk. De persze megint össze jöttünk, és... Aznap este lefeküdtünk, és akkor is hallottam meg tőle a Don't let me go-t, amit akkor kezdett el írni, amikor elsőnek elhagytuk egymást, majd folytatta, amikor elmentem apához, és befejezte, amikor összevesztünk, és Molly is Bennel. És akárhányszor is feküdtünk le, mindig is érzékien, nem pedig durván. ja, és persze azt a részt is nagyon szeretem, amikor bejött a képbe Darcy, azaz amikor Hazznál nem volt óvszer, és úgy szexeltünk... A többi meg már inkább a terhességemről szólt. Minden más, ami nem fontos, az emlékezetemben egy nagy Homály, csak úgy, mint Harrynek...

Vége.

5 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett :) Sajnálom h vége :)) Az egesz nagyon jo volt :) Nagyon jól írsz :) Csak így tovább :)) <33

    VálaszTörlés
  2. Óóó,de kár,hogy vége :( De ennek így kellett lennie,szerintem egy kicsit részletesebben és hosszabban is leírhattad volna a befejező részt,de ez a Te dolgod,és végülis aranyosan fejezted be ;) Összegzem a blogodat: Fantasztikusan leírtad a történetet,tényleg,nagyon jó író vagy :-* Imádom ezt a blogot és persze tégedet is ❤ Eszméletlen,eseménydús,vicces,drámai,szerelmes és perverz sztori *-* Voltak részek,amiken csak nevetni tudtam :D Viszont voltak olyanok is,amik annyira szomorúvá tettek,hogy itt-ott még a szemeim is könnybe lábadtak :S :$ Gratulálok a blog megtervezéséhez,megírásához és befejezéséhez :3 Hiányozni fog ez a blog nagyon :/ Nos,azthiszem leírtam,amit leakartam írni :P Az Unforgettable-t persze tovább folytatom és az új blogodat,a Starry Sky-t pedig elkezdem (Kíváncsi vagyok,hogy milyen történet) ^_^ Szeretettel: ~Dóri :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Díj vár rád : http://songbookbydezi.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html :)

    VálaszTörlés
  5. Menderita turun peranakan? Ingin sembuh dari turun peranakan? Apa sih Obat Turun Peranakan yang bagus dan tepat dipilih? Pom Mini Digital Apakah turun peranakan memang bisa disembuhkan dengan obat? Jawaban dari semuanya pertanyaan tersebut akan kami rangkum dalam pembahasan berikut ini. Temukan jawabannya disini! Jelly Gamat Gold-G


    VálaszTörlés