2013. 07. 10.

Murk. Chapter: 35

Felsikítottam, mikor Harry benyúlt a térdhajlatomba, majd a vállára helyezett. Immár nevetve sikítottam, de úgy tett, mint ha nem hallaná. Ehelyett dobolni kezdett a fenekemen, míg nem értünk fel a házig. Ott kinyitotta az ajtót, majd utánam be is zárta. Kettesével szelve a lépcsőfokokat rohant fel velem a szobámba, s ott az ágyon letett. Mosolyogtam, mikor a szoba másik végében lévő kék lávalámpát felkapcsolta, amit nem rég szereztem be. A kis buborékok immár szállingózni kezdtek, miközben folyamatosan egymásnak ütköztek. Harry zavarta meg a kis buborékok bámulását; elém állt, s hallgatott. Én sem szóltam semmit, ő sem. S fogalmam sincs, hogy mennyi idő telt el ezzel a szórakoztató időtöltéssel; percek, órák. De végül én törtem meg a csendet.

- Most szexelni fogunk? - Halványan mosolyogtam.

Harry szintén mosolyogva megrázta a fejét. - Nem. Szeretkezni.

Rég érzett melegség lepte el a testem minden egyes porcikáját, tetőtől talpig piros lehettem. Harry felnevetett reakciómon, majd lerúgta magáról a cipőit, és gondosan az ajtó mellé helyezte. Felkuncogtam, mikor lovagias pózba elém térdelt, kikötötte a Converse cipőmet, majd lehúzta rólam, utána a zoknimat is, ezt eljátszva mind a két lábammal. Játékosan megcsikizte a talpamat, mielőtt az én surranóimat az övé mellé helyezte volna. Ismét előttem termett, s megint csend volt. De ezúttal ő lépett, gyengéden felállított. Mosolyogtam, mikor fekete blúzomat lassan gombolta ki, majd gyengéden leemelte rólam. Gondosan összehajtotta a könnyed anyagot, a babzsákomra ejtette. Egy fél lépéssel közelebb léptem hozzá, ezzel megszüntetve a közöttünk lévő távolságot. Egy gyengéd puszit leheltem tökéletesen rózsaszín ajkaira, majd a pólója szélét méregettem. Lassan emeltem fel, ezzel felfedve a kilátszó boxere feletti V alakot, finoman kidolgozott testét, s végül mosolygó arcát; tovább nem értem el, ezért Harry vette le magáról. Az ő pólója is úgy járt, akár csak az enyém; összehajtva a babzsákra helyezte. Gödröcskéit megvillogtatva mosolygott rám, majd jobb kezét a derekamra helyezve simította testemet az övéhez, s szenvedélyes csókot hagyott ajkaimon, majd újra, s újra. Felvont szemöldökkel pillantott rám, mikor nyelvének nem adtam meg a beutalást ajkaim közé, de végül belemosolyogtunk a csókba, de továbbra sem szakítottuk meg a tökéletes kapcsolatot. De sajnos talán életünk egyik legjobb csókjának is vége kellett lennie, kissé elhúzódtunk egymástól. Felkuncogtam, mikor Harry leguggol elém, s egy puszit nyomott a hasamra, majd a nadrágom cipzárját lehúzta, aztán kigombolta a gombot. Gyengéden átkarolta a lábaimat, majd pont annyira megemelt, hogy le tudja rólam húzni a fekete rövid nadrágot, ami csatlakozott a többi ruhához.

- Szép bokalánc - Mosolygott a bokámon lévő delfines láncra pillantva, amit óvatosan kikapcsolt, és az éjjeli szekrényemre helyezte.

Ismét magasabb lett tőlem, miközben kétszer végigmért, és elégedett, talán kicsit büszke mosoly jelent meg tökéletes arcán. Felnevettem, mikor kéjesen, direkt túljátszva megnyalta ajkait, majd ficánkolni kezdett vele. Egy határozott mozdulattal közelebb léptem hozzá, majd leguggoltam elé. Megismételtem; lehúztam a cipzárt,  majd kigomboltam a gombot, aztán lehúztam a bokájáig a nadrágját, és mivel én nem tudom felemelni, egyszerűen kilépett belőle. Összehajtottam, majd a többi ruha mellé helyeztem a fekete nadrágot. Pilláim alól felpipiskéltem rá, de nem vette észre, hogy nézem. A lávalámpa kevés fénye árnyékot adott orcájára, tökéletes arcvonásai rezzenéstelenek maradtak, de még is olyan nyugodtnak tűnt. Viszont felkapta a fejét, mikor ujjaimat beakasztottam a boxere szélébe, s próbáltam lehúzni, de megragadta a csuklómat.

- Ragaszkodom hozzá - Feleltem.

- A szerelmesek mindenhez ragaszkodnak - Mosolygott.

- "The lovers hold on, to everything..." - Kezdtem énekelni a Figure 8-et, mire felnevetett, majd talpra segített.

Mosolyogva rázta meg a fejét, majd magához húzott, és szorosan megölelt. Talán meghitt pillanat is lett volna, ha nem arra használta volna fel a pillanatot, hogy kicsatolja a melltartómat. Felnevettem, majd hátat fordítottam neki, ezzel megkönnyítve a munkáját, kikapcsolta, majd leemelte rólam. Hanyagul eldobta, szorosan a hátamhoz simult, szívverését éreztem meg magamban. Szőke hajamat oldalra seperte, ajkait gyengéden nyomta nyakamra, apró puszikat hagyott rajta, és hálás voltam azért, mert ha akarta is, nem hagyott rajtam jelölést. Csodálkoztam, mikor abba hagyta, és hirtelen maga felé fordított. Nem tudom, hogy a mellkasomat, vagy a melleimet nézte, de kiderült, mikor a kis papírrepülőt kezdte birizgálni ami bő hat hónapja a nyakamban lógott, és egyszer sem voltam hajlandó levenni. Meglepődtem, mikor ismét szorosan ölelt magához, és ezúttal csak ölelt; nem tapogatta a fenekemet, se semmi perverz dolgot nem csinált, csak a hajamba puszilt.

Egy sóhaj kíséretében engedett el, majd az ágyhoz vezetett. Gyengéden "le parancsolt" rá, mire én jó kislány módjára lefeküdtem. Néztem, ahogy betérdel a lábaim közé, majd alaposan végigmér, a végén tekintetünk találkozott. Egy szívdöglesztő mozdulattal kacsintott, majd megemelte a csípőmet, a másikkal kínzóan lassú tempóban lehúzta rólam a fekete csipkés francia bugyimat. Kicsit lejjebb hajolt, majd puszikat nyomott rám. Nyelve egyből megtalálta a csiklómat, tökéletesen nyaldosni, gyengéden szívogatni kezdte. Felnevetett, mikor látta, hogy nem tudok hova kapaszkodni, ezért megfogta a kezeimet, s hajába vezette őket. Finoman játszadoztam vele; húzogattam, vagy épp csak simogattam a sötét fürtöket, míg ő csak végezte a munkáját. Felkiáltottam a rég érzett, kidolgozott munkától, ami nagyon hiányzott már az életemből. Ajkaim 'O' alakúvá formálódtak, mikor a bejáratomat kezdte izgatni valami eszméletlen jó módszerrel. S nem sok kellett hozzá, hogy elmenjek - ezt Harry is észrevette, hisz elkapta a combomat, mikor össze akartam zárni-, befejezte, s megrázta a fejét. Könyörögve pillantottam rá, s tudta, hogy ezzel azt akartam elérni, hogy én is kényeztessem őt. Lecsukott szemekkel sóhajtott, majd a kezemet megfogva ültetett fel, ő meg a helyemre feküdt. Összekulcsolt ujjait tarkója alá helyezte, majd vigyorogva nézett engem.

- Tiéd vagyok - Kacsintott.

Mosolyogva bólintottam, majd ágyéka mellé ültem. Ránéztem, ezzel kérve, hogy emelje meg a csípőjét, amit örömmel tett, így könnyedén el tudtam távolítani fekete boxerét növekvő erekciójáról, az anyagot, csak úgy, mint Harry a melltartómat, elhajítottam. Nyögés hagyta el rózsaszín ajkait, mikor végignyaltam annyit, amennyibe biztos voltam, hogy be tudom venni a számba. Zihálva csúsztatta ujjait a hajamba, miközben folyamatosan ajkaimat nézte. Ágyékát megemelte, ezzel elérve, hogy makkjaival foglalkozzak, ezzel ismét egy mély, rekedtes nyögést kicsalva torkából, miközben sokszor a nevemet ismételgette.

Rávigyorogtam, majd körülbelül a felét bevettem a számba, és lassan le, s fel mozgattam fejemet. Gyönyörű teste ívbe feszült, fejét hátra hajtotta, közbe egy pillanatra sem hagyta abba az ágyéka emelgetését, és felnevetett, mikor kezeimet a csípőjére helyeztem, majd letoltam. Hajamat óvatosan cirógatta, simogatta, miközben egyre gyorsabban végeztem a dolgomat azzal a céllal, hogy ő is azt érezze, mint én három perccel ezelőtt. De egyből meggondoltam magam, mikor megrándult bennem, és fájdalmasan nyögött fel.

- Hagyd abba Hope! Nem akarok elmenni! - Kiáltotta, mire én engedelmeskedtem neki.

Egy puszit nyomtam férfiasságára, majd kíváncsiskodva pillantottam rá. Háta azóta is tökéletes ívbe, feje továbbra is hátra döntve, levegővétele minden volt, csak nem egyenletes. Elmosolyodtam, mikor kezével engem keresett, így odabújtam hozzá. Szorosan mellkasára vont, majd egy hosszú puszit nyomott az arcomra. Sóhajtott egy hatalmasat, ajkaival tátogni kezdett, szemei lehunyva. Nem értettem, mit akart ezzel, nem tehettem mást, csak tovább néztem ezt a gyönyörű férfit. Azt kívántam, hogy örökké tartson ez a pillanat, de nem lehet. Úgy is vége lesz egyszer.

- I'll keep my eyes wide open. I'll keep my arms wide open.  Don't let me. Don't let me. Don't let me go. 'Cause I'm tired of feling alone. Don't let me. Don't le me go. 'Cause I'm tired of feling alone. 

Szemeim bepárásodtak, pilláim megállíthatatlanul rebegtek az érzéstől, s a tudattól, hogy mondhatni, hogy ő most nekem énekel, hogy ne hagyjam el. Tudtam, mire gondol. Az elmúlt öt hónap kész szenvedés nélküle, és ezek szerint nem csak nekem, hisz Harry nem olyan, aki csak úgy énekel valamit, mint ahogy nem olyan, aki csokit, vagy virágot vesz a barátnőjének. Egyszer vett nekem virágot, amikor kijelentette, hogy Egérrel játszott, és eltépték a kedvenc ruhámat, de ha nem is vett volna virágot, akkor sem haragudtam volna, csak a ruháért kár, hisz drága volt. Mondanom sem kell, Molly ki volt akadva Harryre -hisz Molly vette a szép ruhát-, de végül csak nevettünk rajta.

Harry zihálva szállt ki az ágyból, majd a babzsákomhoz ment. Figyeltem, ahogy a nadrágja zsebében kutakodik, majd valamivel csörgött, végül kivett belőle egy halvány kék zacskót. Most szántam rá magam, hogy alaposabban végigmérjem. A feneke az, ami elsősorban megfogott. Igen, nagyon csinos feneke van, ezt lehetetlen letagadni. A második, amin megakadt a tekintetem, nem kérdés, hogy a lábai voltak; izmos, szintén csinos combok. A harmadik pedig a hátán való kidolgozott vonások. Nem tudom, hogy mennyit edzett addig, míg nem voltam vele, de sokkal izmosabb, mint volt. Persze már akkor letagadhatatlanul szexy külsője volt, de mostanit már szavakkal lehetetlen leírni.

Mosolyogva fordult felém, majd visszabújt eddigi helyére. Betakart mind a kettőnket, majd a takaró alatt felgörgette az óvszert. Tanácstalanul nézett rám, míg én biztatóan bólintottam. Feltűnt, hogy amikor Harry bizonytalan, vagy nyugtatni akarja magát, sokat sóhajtozik, akár csak most. Közelebb húzott magához, végigsimította hatalmas tenyerét derekamon, fenekemen, combomon, végül benyúlt a térdkalácsom mögé, a térdhajlatomba, majd felhúzta a csípőjére. Még mielőtt bármit is tett volna, egy utolsó pillantást vetett rám, hogy bebizonyosodjon ténylegesen felkészültem-e, végül fejemet a mellkasára vonta, s belém hatolt. Abban a pillanatban minden lelkesedésem elszállt, ahogy a magabiztosságom is. Minden szétesett körülöttem, szemeimből könnyek ezrei estek ki.

- I promise one day I'll bring you back a star. I caught one and it burned a hole in my hand. Seems like these days I watch íou from afar. Just trying to make you understand. I'll keep my eyes wide open. - Énekelte tovább.

Fogalmam sincs, hogy gyönyörű, fülbemászó hangja miatt sírtam, vagy az égető, ismeretlen fájdalomtól. Könnyeim áztatták az angyalom bőrét, kezeim túlzottan ölelték tökéletes testét, hátán összekulcsolva ujjaimat. Fájdalmasan nyögtem fel, mikor teljes hosszát belém tolta, ezzel kicsalva még ezer könnycseppet szemeimből. Nyugtatólag hajamat simogatta, de semmi sem volt, ami elűzhette volna ezt a fájdalmat.

- Don't let me. Don't let me. Don't let me go. 'Cause I'm tired off feling alone. Don't let me. Don't let me go.

Folyamatosan zokogtam, miközben lassan ki, majd behúzódzkodott bennem. Óvatos, s gyengéd volt, de még is iszonyatos érzés volt. Többször nyitotta a száját beszédre, s tudtam jól, hogy le akar róla beszélni, de nem egyeztem volna bele. Ha már belekezdtünk, teljesen mindegy. Felszisszentem, mikor egy kissé nagyobb lökéssel bennem is maradt pár másodpercre, kicsit tovább, mint eredetileg. Valami olyasmit motyogott, hogy ne sírjak, majd letörölte könnyeimet. Gyengéden, még is szorosan tartott karjaiban, fejem továbbra is mellkasán pihent, miközben folytatta a ki-be járogatást.

- Don't let me. Don't let me. Don't let me go. 'Cause I'm tired off feling alone. Don't let me. Don't let me. Don't let me go. 'Cause I'm tired of feling alone. Don't let me. Don't let me go. - Hangja erőteljesebb, szenvedéllyel volt terhes.

Hogy kérhet ilyet, ha tudja, hogy lehetetlen megint elhagynom?! Egyre jobban kapaszkodtam belé szavai hallatán, majd összeszorított szemekkel megráztam a fejem, ezzel megint pár könnycseppet elengedve. Kezei a hátamra vándoroltak, miközben csípője megint az enyémhez ért, majd játékosan ágyékát az enyémhez dörzsölve, ezzel egy kis nevetést kiszedve a könnyek közül. A nap folyamán fogalmam sincs, hogy hányszor sóhajtott fel, de kezd idegesítő lenni, akár csak most. Orrával gyengéden bökte meg a homlokomat, majd egy kicsit gyorsított, ezzel elérve, hogy akár csak az elején, most is könnyek lepjék el a szememet. Tudtam, hogy a csúcson van, hisz többet nyöszörgött, s nagyobbakat lökött rajtam. Harry hirtelen megragadta a fenekemet, hogy olyan közel legyen hozzám, amennyire csak tud, majd éreztem, hogy beleélvez az óvszerbe.

- 'Cause I'm tired of sleeping alone. 

11 megjegyzés :

  1. Elsőőő, első! Istenem mennyit vártam már erre, imádlak! Az első pillanatban tudtam, hogy ez lesz a kedvenc részem! És tényleg! Az az érzékiség, azok a könnycseppek, mosolyok, amiket itt egy laptop alatt átlehet élni, mind a szívembe csapott. Ha életemben azt mondanám, hogy valaki tud úgy írni, mint te, akkor hatalmasat hazudnék. Csodás vagy! Úgy, mint író, de pszichológusnak és barátnőnek is tökéletes vagy. Imádlak! És Hope-ot, meg Harry-t is! Mert megszerettetted velem őket. Köszönöm neked.
    xo

    VálaszTörlés
  2. istenem ez milyen édes:3 végre megvolt az első .. még én is elsírtam magam.. :) kövit <3

    VálaszTörlés
  3. Tegnap találtam a blogodat és már idáig eljutottam!:3 áá nagyon jó imádom, alig várom a kovit!:)

    VálaszTörlés
  4. Mosolyogtam, sírtam, mosolyogtam, sírtam, mosolyogtam és sírtam ezen a részen. Hamar következőt, meg a másikba is várom.<3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóó :D Végre nem veszekednek,és minden Happy!Legalább is eddig az volt remélem nem mennek majd szét szeretem őket :D♥ Siess a kövivel nagyon várom *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett..mosolyogtam és sírtam is egy kicsit..várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  7. Wáááááá a pillanat,amire minden perverz directioner (persze aki olvassa a murkot) váárt *---* Nem csalódtam benned Dórika,sőt jobb lett,mint amire számítottam :P Olyan jól felvezetted az egészet,hogy az valami hihetetlen :$ Szegény Hope,biztos fájhatott elsőre egy olyan nagy darab :/ ( :D ) Remélem több ilyen rész lesz a közel jövőben ;) Gyorsan kövit :* ~Dóri :)

    VálaszTörlés
  8. Én is remélem, h több ilyen rész a közeljövőben.:D csak így tovább.;) És hamar kövit.:P

    VálaszTörlés
  9. Szia! Meglepi itt:
    http://ltbaka.blogspot.ro/2013/07/1-dijam.html#comment-form

    VálaszTörlés
  10. Szia! Ajandek itt: http://littlenewcity.blogspot.hu/2013/07/1dijam.html?m=1
    Latom mar sok van mostanaban! :D

    VálaszTörlés